san

tito-jovankaTito i Jovanka Broz (photo: Museum of Yugoslav History, foto.mij.rs)

sedimo tito i ja, onako prilično blisko jedan drugom – on nadlakten u poluležećem položaju na bok sa ukrštenim nogama, kao u partizanskim danima – i gledamo film. samo je film mnogo realniji u pojavi, nije sa tv ekrana. poslednja scena u tom filmu je kako prefabrikovani blok-panel sa jedne novobeogradske zgrade, okačen o kran, zvekne u neku noviju zgradu. “baš mi se svidelo kako je režiser odradio ovu poslednju scenu sa simboličnim udaranjem bloka u onu novoizgrađenu zgradu.”, kažem ja titu. “mada, možda malo previše nostalgično; ipak se modernisam pokazao da ima povećih mana.” na to se tito okrene meni leđima i spusti u ležeći položaj isto na bok, i kaže: “izvini, ovako mi je udobnije, izgoreo sam po leđima na suncu.”

ja sam to shvatio kao da se tito uvredio.

Leave a Reply

